FAQs
Veelgestelde vragen aan
Veelgestelde vragen
Bekijk hieronder enkele veelgestelde vragen plus antwoorden, of bel naar
De populairste reparaties voor telefoons en tablets zijn:
1. Scherm reparatie
2. Waterschade
3. Glas reparatie
4. Batterij of accu vervangen
5. iPhone herstellen
6. Onderdelen vervangen
7. Telefoon reinigen
Onze winkel is gevestigd op Grote Gracht 17 6211 SR Maastricht.
Wij hebben altijd eerlijke en transparante prijzen. Dit houdt in, dat wij altijd een opbouw kunnen geven van de prijs die wij rekenen. Een voorbeeld: Samsung Galaxy S6 display vervangen = 159,99 euro incl. BTW Het display kost 95 euro ex btw Wij rekenen 35 euro ex btw aan arbeid Dan komt er nog 21% BTW op. Samen is dit ongeveer 159,99 euro incl. BTW Het arbeidstarief is opgebouwd uit: – Arbeid van de gekwalificeerde expert. – Drie maanden garantie. – Onderhoud van onze apparatuur en al onze onroerende zaken.
Indien je jouw telefoon binnen de gecommuniceerde tijd klaar wilt hebben adviseren we je om een afspraak te maken. Je mag natuurlijk ook altijd gewoon langskomen tijdens onze openingstijden. Soms kan de reparatie wegens drukte langer duren als je geen afspraak hebt.
Waar mogelijk is, gebruiken wij originele onderdelen.
Wanneer een origineel onderdeel niet meer leverbaar is of nog niet te krijgen is, zullen we dit eerst met je communiceren. Voor iPhone-display-reparaties kan je zelf de kwaliteit kiezen. Dit hebben wij gedaan om verschillende prijsklassen aan te kunnen bieden.
Als een reparatie niet lukt doordat er bijvoorbeeld iets anders kapot is, zijn er geen onderzoekskosten. Indien je toestel waterschade heeft zijn de onderzoekskosten altijd 29,99 euro incl. BTW, dit komt omdat er vaak veel tijd nodig is om te controleren of het apparaat te maken is. Als het probleem niet concreet is (bijvoorbeeld het apparaat geeft geen beeld, maar het scherm is niet stuk), dan zijn de onderzoekskosten 19,99 euro incl. BTW als het niet te maken is.
Ook brengen wij onderzoekskosten in rekening wanneer je de reparatie annuleert nadat je deze hebt bevestigd.
Indien je zelf je apparaat naar ons opstuurt, kan dit naar:
Monkey Phone
Grote Gracht 17 6211 SR Maastricht
Heb je een toegangscode of patroon op jouw apparaat? Stuur deze dan mee of verwijder deze voor het opsturen!
Verwijder jouw SIM-kaart en SD-kaart wanneer deze niet nodig zijn voor de reparatie.
Bescherm jouw apparaat en pakket goed tegen schade tijdens transport.
Verzend jouw apparaat aangetekend / verzekerd indien dit mogelijk is.
Vermeld duidelijk jouw referentienummer op en in het pakket.
Wanneer je jouw apparaat door ons laat repareren en je kiest voor ‘halen en brengen’, halen wij het apparaat met UPS bij je op.
Het apparaat wordt na reparatie geretourneerd via PostNL. Indien je liever jouw apparaat door UPS wilt laten verzenden, geef dat dan zo snel mogelijk aan.
Als je zelf je toestel naar ons opstuurt, maakt het niet uit welke vervoermaatschappij je kiest. Het apparaat wordt na reparatie geretourneerd via PostNL. Indien je liever jouw apparaat door UPS wilt laten verzenden, geef dat dan zo snel mogelijk aan.
Adres:
Grote Gracht 17 6211 SR Maastricht
Telefoon:
+31 6 85555775
whatsup:
+31 6 85555775